Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Γιατί δε βάζω links γιά άλλα blogs;



Τα links είναι ένα απ΄τα αυτονόητα στην πρακτική των blogs. Έγώ δε τό΄χω κάνει παρά ελάχιστα. Ψηλομυτισμός; Έτσι μπορεί να εκλαμβάνεται, δεν είναι όμως αυτό. Η αλήθεια είναι πως σπάνια διαβάζω κείμενα άλλων blogs γιά παραπλήσιους λόγους που και άλλες/οι δε διαβάζουν τα δικά μου. Η λεγόμενη "πληροφόρηση" είναι τόσο γιγάντια που δεν αντέχει κανείς. Έπειτα, έχω και το πρόβλημα ότι δε θέλω να συμμετέχω στο χορό των καθημερινών γεγονότων καμιάς χώρας και με την Ελλάδα έχω και ιδιαίτερα προβλήματα που μου κάθονται στο στομάχι.

Πιστεύω πως στη χώρα μας έχουν υπερ-συσσωρευτεί άλυτα προβλήματα και προσδοκώ ένα γενικότερο σάρωμα που θα αναγκάσει την οποιαδήποτε εξουσία αν όχι να τα λύσει, τουλάχιστο να τα καλυτερεύσει σημαντικά. Από μικρά ως μεγάλα. Από τα οργιαστικά πεζοδρόμια ως τον αγώνα που κάνουν οι άνθρωποι γιά να μπορέσουν να βγάλουν τη σύνταξή τους.

Ένας άλλος λόγος είναι ότι, το θέμα μου είναι πολύ ειδικό, τουλάχιστο ο τρόπος που το βλέπω, και δε βρίσκω ομοϊδεάτες/σσες. Οι περί το "ρεμπέτικο" φανατικοί, σαφώς με σνομπάρουν. Προφανώς βρίσκουν αλλοπρόσαλες τις καταδύσεις μου σε λεπτομέρειες, κύρια όταν αυτές είναι ψυχολογικού χαρακτήρα και, προφανώς πάλι, δε τους κάθονται καλά οι απομυθοποιητικές μου διαθέσεις, γιατί τους χαλούν τη σούπα.

Έτζι, ζητάω συγνώμη από φίλες/ους που έχουν blogs, συστήνουν τα δικά μου και δε βλέπουν, έτσι από στοιχειώδη ευγένεια, να κάνω το ίδιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: